FAQS

Εδώ μπορείς να δεις απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.

1. Πώς μπορώ να εγγραφώ;
H διαδικασία εγγραφής είναι πολύ απλή! Μπορείς να πατήσεις την επιλογή «Είσοδος» στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας και στη συνέχεια να επιλέξεις ‘’Δημιουργία Λογαριασμού’’. Να ξέρεις ότι υπάρχουν 2 είδη λογαριασμών, το απλό μέλος και το loyalty μέλος. Σου προτείνουμε να επιλέξεις τον δεύτερο για να απολαμβάνεις μοναδικά προνόμια και δώρα.  
Για την εγγραφή θα σου ζητήσουμε το κινητό σου και κάποια βασικά στοιχεία όπως ονοματεπώνυμο και email με σκοπό να μπορούμε να σε πληροφορούμε για τις παραγγελίες σου, αλλά και για να σε ενημερώνουμε για τις προσφορές μας αν το επιθυμείς. Για να μπορέσουμε να είμαστε σίγουροι ότι έχεις συμπληρώσει σωστά το κινητό σου θα σου στείλουμε ένα μήνυμα στο κινητό με έναν κωδικό. Όταν συμπληρώσεις τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο θα μπορέσεις να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου.
2. Μπορώ να παραγγείλω χωρίς να πραγματοποιήσω εγγραφή;

Μπορείς να επιλέξεις τα προιόντα που επιθυμείς στο καλάθι χωρίς προηγουμένος να έχεις δημιουργήσει λογαριασμό. Παρ όλα αυτά θα χρειαστούμε τα στοιχεία επικοινωνίας σου για την εξυπηρέτηση της παραγγελίας σου, την ολοκλήρωση και την παράδοσή της.

3. Υπάρχουν αγαπημένα προϊόντα;

Πατώντας τo σύμβολο της «καρδιάς» μπορείς να αποθηκεύσεις τα αγαπημένα σου προϊόντα, ώστε να τα βρίσκεις συγκεντρωμένα στην ενότητα «Αγαπημένα Προιόντα» και να τα επιλέγεις γρήγορα στην παραγγελία σου.

4. Τι μπορώ να βρω στο νέο site La Pasteria
Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τα αγαπημένα σας καταστήματα. Να δείτε το Μενού και τους αγαπημένους σας Chef.
5. La Pasteria - Test 1
Test 1